מדיניות שירות הובלה



1. משלוחים

א. את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל באמצעות משלוח. המשלוח מותנה בתשלום דמי משלוח בגין הובלה רגילה כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר.

ב. עלות משלוח בגין הובלה רגילה תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד הקופה (עמוד התשלום).

ג. על אף האמור, ייתכן כי לא ייגבו דמי משלוח בגין עלות הובלה רגילה, הכל כמפורט בדף המוצר שלו באתר בנצי נעים מוצרי חשמל בע"מ.

ד. במידה ובחרתם באפשרות משלוח  נציגנו יצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.

ה. דמי המשלוח בגין הובלה רגילה, הרשומים בדף המוצר אינם כוללים תוספות תשלום בגין הובלה לישובים מרוחקים המחייבים תוספת תשלום ו/או בגין הובלה חריגה כמפורט במסמך זה.

ו. כל המחירים המופיעים באתר ובמסמך זה כוללים מע"מ.

  1. 2.      תוספות תשלום בגין הובלות חריגות.

מעבר במקומות צרים:

  • על אחריות הרוכש לוודא לפני ההזמנה שהמוצר עובר באריזתו לאורך המסלול עד להנחתו במקום המיועד לו.
  • במקררים שניתן לפרק בהם את הדלתות המוביל יוכל לעשות זאת במקרה שפירוק הדלתות יעזור למעבר המקרר והפירוק דלתות יעלה בסביבות כ60 שח לכל דלת .המוביל הוא הסמכות בשטח הקובעת באם המוצר יכול לעבור או שאינו יכול לעבור.

 

תוספת על דרך ארוכה או מעל 3 קומות:

- ההובלה עד 3 קומות היא ללא תוספת תשלום מעל 3 קומות – גם בירידה וגם בעליה ישנה תוספת של כ50 שח לכל קומה נוספת (גם מדרגה בודדת מעל קומה 3  היא תוספת של קומה)

- במידה וישנה דרך ארוכה מהמשאית ועד למקום האספקה תיתכן תוספת תשלום לפי האתר של הפריקה.

- המשאית תגיע למקום הפריקה בתנאי שתוואי השטח מאפשר זאת במקום שאין גישה למשאית היא לא תוכל לספק והלקוח יחויב בהובלה נוספת.

 

ו. אנו בבנצי נעים מוצרי חשמל זמינים להתייעצות בנושא האספקה, מידות וכל נושא נוסף.

תוכלו ליצור עמנו קשר בצור קשר

ז. אנו ממליצים לעיין בתקנון האתר לפני רכישת מוצר. 

3. מועדי אספקה

א. זמן האספקה המקסימלי למוצרים הינו 14 ימי עסקים מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש של חברת ההובלות מול הלקוח.

ב.זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות לישובים מרוחקים, רמת הגולן, אילת, מצפה רמון, בקעת הירדן ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.

ג.מועד האספקה וכן המועד לביצוע איסוף עצמי מחושבים על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.

ד. בתקופת ימי מכירות מיוחדים כגון בחירות, שופינג IL, בלאק פריידי ומכירות סוף שנה יתכנו עיכובים באספקה.

ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החנות במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.

ו. החנות לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החנות לאספקת המוצר.

ז. בעת אספקת המוצר ו/או באיסוף עצמי של מוצרים, רשאית החנות ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.

י. הובלת מוצר קטן (מוצרים קטנים כגון: מכונות קפה, מיקסרים, קומקומים ומוצרים דומים נוספים)

(1) שרות הובלה פועל בימים ראשון עד חמישי (ימי עסקים לא כולל חגים וערבי חג), זמן האספקה המשוער לבית לקוח הינו עד 10 ימי עסקים במידה והמוצר נמצא במלאי.

זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות ליעדים מרוחקים כגון רמת הגולן, אילת, בקעת הירדן ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים ותוספת תשלום בכפוף לתנאי חברת ההובלה.

  1. 4.      איסוף עצמי מהחנות

הנכם רשאים לבחור באפשרות של איסוף עצמי בעת ביצוע ההזמנה (במידה וקיימת אפשרות כזו לגבי המוצר שרכשתם) ללא חיוב בדמי משלוח.

לאחר קבלת אישור ההזמנה במייל, תוכלו להגיע לחנות או למחסן לוגיסטי על פי המלאי שקיים בחנות ובמחסנים.

איסוף המוצר הוא לאחר שווידאתם שהמוצר נמצא בחנות או במחסן ומוכן לאיסוף. לא ניתן יהיה לשנות את אופן האספקה לאחר השלמת הרכישה.

בבואכם לנקודת האיסוף, זכרו להביא אתכם תעודה מזהה, את כרטיס האשראי שבו שילמתם עבור ההזמנה ואת מספר ההזמנה.

האחריות לביצוע ההובלה באיסוף עצמי היא עליכם, ולא תהיה לחברה כל אחריות לנזקים שייגרמו למוצרים בעת האיסוף וההובלה כאמור.

מידע לגבי איסוף מוצר ישן

בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי ובסוללות התשע"ב 2012 (סעיפים 30 א’ 30 ג’ ו- 30ד’) הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת.

- יש לתאם מראש את פינוי המוצר הישן.

- אם הלקוח לא סימן שברצונו לבצע פינוי של מוצר דומה למה שרכש. או שהודיע על כוונתו לפנות מוצר דומה ישן אך לא ביקש זאת מהמוביל בפועל והמוביל יצא לדרכו  לא יוכל הקונה לבוא בטענה כל שהיא כלפי החנות בעניין זה והפינוי יתבצע על אחריותו בלבד!

- ניתן למסור את המוצר הישן במחסן החנות . ויועבר על ידינו למיחזור או שימוש חוזר.

- לא תתאפשר מסירת מוצרים מזיקים.
– במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאי המוביל לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות “נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח” של המשרד להגנת הסביבה מיום  24.07.2017:
א. כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי).
ב. כאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
ג. בשום אופן לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.

ד. על המוצר להיות מנותק לחלוטין כאשר אין עליו דברים על מנת שהנהג יפנה אותו הנהג לא ינתק את המוצר הישן מהחיבורים שלו כמובן לפי כללי החוק לטיפול בציוד אלקטרוני.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דלג לתוכן מרכזי